PR-bureaus werken op volle toeren na Ziggo-deal.

Dit was te verwachten, Ziggo sluit een deal met Ajax en meteen liggen Twitter, Facebook en wat nog niet meer met elkaar overhoop. Feyenoord-fans die totaal niet blij zijn dat hun tv-maatschappij de vijand sponsort.

Op dit moment draaien de PR-bureaus dan ook overuren om een slaatje te slaan uit de mopperende klanten. En aangezien UPC en Ziggo gaan fuseren, zit UPC ook in de deal, dat dubbele kansen om klanten te scoren. Tele2 kwam met het volgende:


KPN was er gisteren al snel bij, die geven bij een abonnement gratis ADO Den Haag T-shirts weg. En ook Maurice van Berkel doet leuk mee:

 

Eigenlijk is dat ook het beste wat je kan om dit hele geneuzel. Erom lachen en weer doorgaan. Want als het een principe-kwestie wordt dan moeten de mensen die zeuren ook maar hun Mercedes, Huawei-telefoon, Telegraaf-abonnement en Adidas kleding weg doen. Geen Veronica meer luisteren op de radio, geen Jupiler meer kopen, geen Aegon woekerpolis meer afsluiten, ok die laatste gaat niet op maar ik hoop dat mijn punt in ieder geval begrepen wordt. Er zijn belangrijkere dingen in het leven om je druk over te maken.

Lees ook:Live Blog: Sparta – Ajax

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.